På gång....

Gästen och jag!
Kursen "Gästen och jag" berör områdena service, bemötande och värdskap både teoretiskt och praktiskt. Med möjlighet till att träna i rollspel. Det ger resultat! Allt förpackat på ett sätt som gör att vi törs lova många skratt. Helt enkelt kunskap på ett kul sätt! När vi har kul lär vi oss lättare!

Bra bemötande gör så mycket bättre!

Kom ihåg att Rom byggdes inte på en dag. Att leverera bra bemötande, till och med ett värdskap, görs inte på en dag utan är ett jobb som skall göras varje dag. Dag efter dag!

”En kund är den viktigaste personen som besöker våra lokaler, han är inte beroende av oss. Vi är beroende av honom. Han är inte ett avbrott i vårt arbete. Han är syftet med det. Han är inte en outsider i vår verksamhet. Han är en del av det. Vi gör inte honom en tjänst genom att tjäna honom. Han gör oss en tjänst genom att ge oss en möjlighet att göra det.”
MAHATMA GANDHI

Så här tycker kunderna!

Några ord från våra härliga kunder som lärt sig mer om bra bemötande och service!

"Snacka om inspiration inför sommaren, men också för resten av livet."
"Bra och givande dag. Bra med tips för att kunna ge bra service. Utmaningar och lagom mycket rollspel. "
"En fantastiskt kul och givande dag. Ni måste fortsätta sprida detta budskap om bra bemötande!"
"Era rollspel är suveräna."
"Kul med övningar utanför bekvämlighetszon. Där vi får träna bra bemötande."
"Tack för en underhållande dag. Där vi fick vara med och föra dagen framåt."
"Detta fick mig att växa som person och ger mig ett verktyg i vardagen för att ge värdskap!"
"Ni kan er saker, avslappnat och roligt."
"En mycket bra dag med mycket skratt och rollspel."
"Nu är vi proffs på bra bemötande och värdskap."
"Kul, inspirerande, givande om service. Bra med omväxling mellan teori och praktik."
"Jättebra! Man får träna på vad/hur man är som person och vad man kan ändra på för att ge bra service!"
"Lättsamt med viktigt innehåll!"
"Kort och gott lyckades ni på ett roligt och kreativt sätt förmedla hur vi ska ge bra service och bemötande"
"Rollspelen var lagom ”pinsamma”, vilket gör att jag absolut tycker att det gav mycket!"


Vår egen favorit bland alla fina ord!
"Superbra! Jag känner att ni levererade en upplevelse, inte en utbildning."

Märker man någon skillnad efter utbildningen i service och bemötande?
Kund svarar;
"Faktum är att i vår senaste kundundersökning så får vi högt betyg på service, faktiskt betydligt högre än tidigare. Jättekul tycker jag och så är jag lite stolt också. Ni bör definitivt ta åt er, ni har ju hjälp oss med att bli bättre."